I made this widget at MyFlashFetish.com.

Siapa calon next chairman?

Wednesday, January 6, 2010

Laporan hari ke 3 - Post mortem

 Sambungan....

Selepas tamatnya aktiviti pakaikan pempers utk bapak!!! maka aktiviti seterusnya adalah sesi soal jawab mengenai pasangan masing-masing....


tujuan aktiviti ini adalah agar semua ahli geng loji kenal isteri semua....maka apabila disoal siasat ...tahu lah macam mana kenal si suami, macam mana si suami tackle...dlll....program ni tamat jam 3 pagi....maka aktiviti memancing dibatalkan...hehhehehe


tapi sayang .....pun sama ....aktiviti ni tak ada gambar....
.................................................................................................................................................................
keesokkan harinya....


kalau diikutkan perancangan ....wan pit sekeluarga akan menyediakan sarapan pagi...(pihak resort tak menyediakan sarapan)...tapi setelah semuanya tunggu....tuan rumah tak muncul-muncul...nak ketuk bilik takut mengganggu...maka semuanya pun setia menunggu kat luar...utk wan pit dan nurul....buat apa ye????

setelah lama menunggu maka muncul lah jugak wan pit keluar dengan roti bakar....tapi dalam masa yang sama boyo menanyakan pihak resort...adakah sarapan yang disediakan itu utk geng kiter????dan jawapannya ...YA utk geng kiter...hampeh!!!! kalau bagitau awal tak lah menunggu !!!!


maka pagi tu ada dua sarapan la...satu di sediakan oleh resort dan satu disediakan oleh wan pit...


selesai aje sarapan....


patutnya ada satu lagi aktiviti...tapi terpaksa cancel coz hujan....so aktiviti seterusnya adalah sesi post mortem....time to smach chairman....jom layan gambar



mat yi tengah pikir apa yang nak komen ...boyo pulak sure pikir macam mana nak selamatkan diri...jumali lak pikir ...adusss cepat sangat balik..honeymoon tak puas lagi tu



bini boyo tengah merasuah geng isteri supaya backup boyo..hahhah


 
tak leh berengan dua orang ni...asyik berkepit aje...



semuanya tengah kyusuk mendengar postmortem




ni pulak paparazi dari rancangan mesteri nusantara



nenek mus tengah beri komen mengenai reunion kali ni


 
mat yi tengah menceritakan mengenai perkara ghaib..hehe


 
aukkkwww..pink  la mat jambu ni..baju pink...payung pun pink



pengadil sepanjang program sedang memberikan ceramah mengenai banyak ketidak adilan berlaku



wan pit dan muse yang membantai chairman seteruk-teruknya



jeng....jeng...masa untuk chairman membela diri...hahahah...tapi kali ni dia tak sempat nak kempiskan perut la...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

akan bersambung edisi penyampaian hadiah

No comments: